שווקי לילה בבנגקוק – קניות אוכל וכל מה שביניהם

המילה שוק בתאילנדית היא TALAD

בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, ידועה מאד גם בזכות השווקים השוקקים שלה, חיי הרחוב התוססים והמטבח המפתה. השווקים התוססים הללו מתעוררים לחיים לאחר רדת החשכה, ומציעים קשת רחבה של מראות, ריחות טעמים וצלילים. התופעה נפוצה במדינות חמות בהן פחות נעים להסתובב בחוץ במהלך היום תחת השמש הקופחת ובלחות גבוהה ולכן מפותחת מאד תרבות שווקי הלילה אז המקומיים יוצאים מהבתים לשווקים לאכול לעשות קניות אף סתם לבלות. , צלילים וריחות. במאמר זה, אקח אתכם למסע מענג בשווקי הלילה המובילים בבנגקוק, שם תוכלו לחו בתרבות המקומית, להשיג מבצעים נהדרים ולטעום אוכל רחוב מעורר תיאבון.

שוק סוף השבוע של Chatuchak:

אחד השווקים הגדולים והמפורסמים ביותר באסיה, Chatuchak Weekend Market הוא גן עדן מוחלט לחובבי קניות. השוק רחב הידיים הזה משתרע על פני 27 דונם וכולל למעלה מ-15,000 דוכנים שמוכרים הכל, החל מבגדים ואביזרים ועד עתיקות, עבודות יד וחיות חיות. סמטאות ומבוכים בהם ככ קל לאבד את תחושת הזמן . לא לשכוח כמובן להתמקח וכמובן לקחת הפסקות בדוכני האוכל והשתייה הרבים .

Rot fai market Rachada  (שוק הלילה של רכבת Ratchada):

ממוקם ליד תחנת ה-MRT של מרכז התרבות, Rot Fai Market Ratchada הוא שוק לילה אופנתי ואקלקטי הידוע באווירת הרטרו שלו. שוק זה הוא אוצר עבור חובבי וינטג', המציע מגוון של רהיטים עתיקים, פריטי אספנות ואופנה יד שנייה. לצד ממצאי הרטרו, תגלו מבחר רחב של בגדים אופנתיים, בגדי רחוב ואקססוריז. במקום תמצאו כמובן מסעדות ודוכני אוכל לרוב אך  גם מועדונים עם הופעות ומוסיקה חיה.  מקום מושלם לבילוי ערב.

Asiatique The Riverfront:

ממוקם לאורך נהר צ'או פראיה, משלב את הקסם של שוק לילה עם הנוחות של קניון. שוק מודרני ויוקרתי זה מציע חווית קניות ייחודית עם מגוון בוטיקים, מותגים בינלאומיים וחנויות מעצבים. מבגדים ואביזרים ועד עיצוב הבית ומזכרות, תמצאו מגוון מוצרים באיכות גבוהה. תיהנו מנוף הנהר, באזור גם צפו במופע בובות תאילנדי מסורתי, והתמכרו למגוון רחב של תענוגות קולינריים, מאוכל רחוב תאילנדי ועד למטבחים בינלאומיים.

שוק הלילה Talad Neon:

למי שמחפש חווית שוק לילה צעירה ומגניבה, Talad Neon הוא המקום להיות בו. ממוקם בלב רובע הקניות של בנגקוק, שוק זה מפורסם באורות הניאון הצבעוניים שלו, האופנה האופנתית ומוצרי החיים המודרניים שלו. בין אם אתם מחפשים את הטרנדים האופנתיים האחרונים, אביזרים ייחודיים או גאדג'טים חדשניים, לטלאד ניאון יש הכל. חטפו ביס מהמגוון העצום של דוכני מזון המציעים מעדנים מקומיים ובינלאומיים כאחד, ואל תפספסו את ההזדמנות לצלם תמונות ראויות לאינסטגרם על רקע התוסס.

לסיכום: שווקי הלילה של בנגקוק מציעים שילוב קסום של תרבות מקומית, קניות והרפתקאות קולינריות. בין אם אתם מחפשים מזכרות ייחודיות, מציאות אופנה, או פשוט רוצים לקחת חלק באוירה מקומית תוססת .

 

בתכנון הטיול שלכם לתאילנד אשמח לשלב ביקור בשווקים מקומיים ובוודאי בשווקי הלילה שהם חלק בלתי נפרד מהתרבות המקומית.

 

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות