ויטנאם – אל המקומות הפחות מוכרים

בעוד שמרבית מסלולי הטיול בויאטנם עוברים פחות או יותר באותם המקומות, למי שהזמן מצוי בידו ומעוניין לחוות אתרים מדהימים אחרים פחות מוכרים ופחות "שחוקים" שווה לקרא את הבלוג הבא (אגב, נכתב בימי קורונה וליום שאחרי…).

  • שמורת BA BE – BA BE NATIONAL PARK

שמורת BA BE  נמצאת במרחק 240 קמ צפונית להאנוי ( כ 5 שעות נסיעה)   בפרובנצית BAC CAN    למעלה מ 23,000 דונם של מפלים, נהרות, עמקים, אגמים ומערות הנמצאים למרגלות פסגות הרים מרשימים וקהילות של קבוצות אתניות מגוונות. בלב השמורה  נמצא אגם בה בה , אגם של מים מתוקים המורכב למעשה מ-  3 אגמים המקושרים בתעלות רחבות, האגם רגוע תמיד ולכן השייט בסירה נינוח ועובר על פני נופים קסומים .   הזמן הטוב ביותר לבקר באגם הוא בעונה היבשה (חורף ואביב) ובפסטיבל ה LONG TONG  בתחילת פברואר המתרחש בכל כפרי האזור, אז כולם יוצאים בתהלוכות, ריקודים ומופעים ססגוניים.   מומלץ לבלות באזור 2-3 ימים בטרייקים למפלים ולמערות, שייט באגם וביקורים בין הכפרים . הלינה לרוב בכפרים בתנאי HOME STAY ולאחרונה נחנך במקום גם מלון ברמת 4* .

  • שמורת PHONG NHA-KE BANG

דרומית להאנוי, כשעה וחצי טיסה אל העיר דונג הוי ממנה יוצאים אל שמורת פונג נה – Phong Nha-Ke Bang. אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, 885 קמ”ר של ג’ונגלים לא נגועים בתוכם האזור הקארסטי העתיק ביותר באסיה (גילו כ 400 מליון שנה) .

הפארק הלאומי זכה לעלות לכותרות של UNESCO בשנת 2009 כאשר המערה SON DOONG נגלתה לראשונה והוכתרה בתור במערה הגדולה ביותר בעולם.  בשמורה רשת מערות בגדלים שונים, למערת PHONG NHA  הכניסה היא בעזרת סירה ולאורך ק”מ וחצי מתגלה מערת נטיפים ענקית ומראה מרהיב של תצורות סלע ונטיפים. ביציאה החוצה מהמערה מטפסים עשרות מדרגות אל המערה היבשה Thien Duong  – Paradise Cave. המערה נמצאת מעל פני הימים וממנה בתצפית מרהיבה על האזור כולו על הנהר והשדות הירוקים של כפר סון. במערה עצמה שבילי עץ מסודרים וצורות מרהיבות של נטיפים וזקיפים.

מערה נוספת מעניינת היא DARK CAVE – הכניסה אליה בגלישה על אומגה ארוכה מעל נהר CHAY – חוויה מטורפת.
ישנן מערות נוספות באזור ונדרשים מספר ימים על מנת לבקר בכולן. על מנת להגיע למערת SON DOONG למשל, נדרשים 5 ימי הליכה .

  • פרובינציית HA GIANG

אחד המסלולים היפים והידועים בוויאטנם הוא פרובינציית האג'אן, המסלול המוכר שם ידוע בקרב המטיילים הישראלים בשם ה- הלופ. המסלול מגיע עד לנקודה הצפונית במדינה בגבול עם סין, כאשר הנסיעה היא בכבישים מפותלים בתוך נוף עוצמתי ומרהיב של טרסות אורז, הרים ועמקים, כפרים ומפלים ונקודות תצפית אין ספור שאף תמונה לא יכולה להעביר. העיירה המרכזית היא האג'אן אולם הדרך עוברת בעיירות נוספות בהן מומלץ לעצור ולבקר כמו DONG VAN ו – MEO VAC .

העיירה הא ג'אנג נמצאת מרחק של כ 7 שעות נסיעה מהאנוי. מסלול קצר יתחיל ויסתיים בהאג'אנג ולמשך 3-4 ימים בצורה מעגלית. מסלולים ארוכים יותר יכולים להתחיל בהאנוי, סאפה ועוד אופציות לפי העדפותיכם והזמן העומד לרשותכם.

  • MU CHANG CHAI

במרחק של כ-300 ק"מ צפונית מזרחית להאנוי נמצאת אחת הפנינות בוייטנאם, אזור הטרסות המרהיב במדינה MU CHANG CHAI, התמונות המפורסמות של טרסות האורז הנראות כאילו הן מפוסלות, אלה עם העיגול בשיא הגובה, לקוחות בדיוק מכאן. בכל עונה הן בצבע אחר, בספטמבר למשל הצבע הצהוב שולט והמראה מרהיב.

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

טיול לוייטנאם – מסלול אל המקומות הפחות מוכרים

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות