תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

Travelers' stories

ציפי יקרה,

אכן חזרנו מיפן מלאי חוויות וזכרונות מקסימים ישר לעומס ושיגרת היום יום 🙂

רוצים להודות לך מעומק הלב על תפירת טיול חלומות שבא להגשים בדיוק מלא ובמינון מושלם את החוויה היפנית שרצינו ומתאימה לנו.

השילוב בין ימי ההדרכה המצויינים לבין ימי הטיול הפרטיים והנסיעה ברכבות היוו חוויה מושלמת.

הכל פעל בצורה מיטבית ומדוייקת לפי התוכנית שניתנה (ואפילו הצלחנו שלא לפספס שום רכבת או המלצה שלך 🙂 )

כמה עידכונים והמלצות שלנו:

  • ביקור בשוק נישיקי בקיוטו מומלץ שיהיה עם המדריך (כפי שאכן אבי עשה איתנו) לצורך תיווך החוויה ומתן הסברים של מה שקורה שם…
  • בהירושימה מומלץ לעדכן את ההסבר על בניין Orizaru  Tower, שכן הוא מול היציאה מפארק השלום ולא מול תחנת הרכבת (שמשתמע כי זו תחנת הרכבת איתה הגענו להירושימה… דהיינו ליד המלון)
  • קנאזוואה – רצוי להסביר את היציאה המדוייקת מתחנת הרכבת דרך המעבר התת קרקעי שמוציא אותנו ממש בלוק אחד מהמלון, מרחק של 5 דקות הליכה
  • כרטיס IC (לתחחבורה ציבורית וכו’…) שקונים בקיוטו לא ניתן לפדיון בטוקיו

שוב תודה ענקיתתת, מאחלים לך שתמשיכי לעסוק במה שאת אוהבת, להיות חלק מהגשמת החלומות של רבים ולשמח אנשים עוד שנים רבות!!

שבוע טוב וכמובן חג שמח,

אנחנו כבר מחכים לטיול הבא….

מאשה וחיים

יפן

ציפי שלום!

אנחנו כבר שבוע בארץ אחרי שבועיים נפלאים בתאילנד. הטיול הטיול שתוכנן לפי בקשתינו, בוצע על-ידך בצורה הטובה ביותר, תוך הקפדה על כל הפרטים. המלונות ומקומות הלינה היו ממש מפנקים, ובעיקר והכי חשוב – התקשורת איתך הייתה נוחה ונעימה. אז שוב תודות, רחלה וגדי דסקל.

רחלה וגדי דסקל

תאילנד

Accessibility