מטיילים מספרים

Vietnam_Picture 018

ככה  בונים חומה – כל הכבוד

ציפי יקרה

בשם משפחות זמיר ,לוין ,קלטמן ודוידזון .

ברצוננו להביע את תודתנו העמוקה  על ארגון הטיול לוייטנאם ב 1/2019  .

בתחילה חששנו ,אך כשהכרנו אותך גילינו את המקצועיות שבך.

ליווית את התהליך בזמינות מיידית,בנועם,במילה טובה ועם הרבה נכונות לתת את כל המידע

והשירות, בין אם בדברים קטנים ובין אם בדברים הגדולים .

בזכות זה טיולנו זכה להצלחה ולסיפוק רב לכולנו.

אכן זכינו לטיול מרתק ומושלם.

אנו בטוחים שנמשיך לנסוע דרכך.

תודה מכל הלב.

טיול פרטי קבוצת זמיר לויטנאם ינואר 2019

שלום לך ציפי!!!!

רצינו להודות לך על אירגון הטיול לויטנאם,כולנו נהננו מאוד,על המסלול המרתק

על המלונות המפוארות,על הפעילויות כמו סדנאות ..הרגשנו שחשבת על כל פרט ופרט

כדי שיהי מוצלח.והצלחת!!!חוויה וייטנאם בלתי נשכחת ואושר,כי טיול עושה טוב לנשמה

איתנו כפול 4,כל הכבוד.

תודה לך ציפי.ראובן,ויוי,ניר ומיקה.

באמצע החיים נסענו לויטנאם - ינואר 2019

ציפי שלום,

חזרנו, 15 בני משפחתנו, בשבת האחרונה משבועיים טיול משפחתי בתיאלנד.

בשמנו, בשם ילדינו ונכדינו ניתן לסכם את הטיול כמוצלח מאד.

התנאים והבקשות שהיו לנו לגבי התכנון, קיבלו בהמלצתך מענה מושלם.

גם הביצוע היה מושלם, לא היה ולו פער אחד בין תכנון לביצוע.

אפילו מזג האוויר היה עמנו, למרות שנסענו בתקופת המונסונים.

נעם לנו לעבוד אתך, שיתוף הפעולה לו זכינו גם כן היה……מושלם.

תודה בשם כולנו וכמובן שנשמח להמליץ.

שבת שלום ושנה טובה.

חיים

ברקןטיול משפחתי תאילנד אוגוסט 2018

ציפי, בוקר טוב

אתמול חזרנו מהטיול לאחר שלושה שבועות נפלאים באמת לתאילנד.

רצינו להודות לך בחום על הארגון המצוין.

נהנינו מאד משני המדריכים, כל אחד בדרכו – פאן, שהדריך אותנו בבנגקוק וסביבתה, עם הידענות הרבה שלו בנושאי היסטוריה, דת ועוד, ו-מאם, שהדריכה אותנו בצפון, עם ההיכרות העמוקה עם מנהגי האוכלוסייה המקומית והשבטים, הנמרצו­ת, ההומור והדאגה הבלתי-פוסקת שלה לנו בכל ההיבטים ובפרט בנושא האוכל.

עם שניהם ראינו מקומות נפלאים וחווינו חוויות מיוחדות ויוצאות דופן, מעל ומעבר למה שציפינו וייחלנו לו. למדנו להכיר את הפנים השונות של תאילנד – בנגקוק הסואנת, הצבעונית והמרתקת, ההיסטוריה בקנצ’נבורי ובאיותאיה, הצפון הירוק בעל האוכלוסייה המגוונת, חופי הדרום הנהדרים, התרבות העשירה, האנשים מסבירי הפנים, המקום החזק שתופס הבודהיזם אצל התאילנדים, החיים השוקקים על המים (בתעלות, בנהרות, בים – מעולם לא שטנו כל-כך הרבה), האוכל המעולה (גם במסעדות הטובות שנכללו בטיול, גם בשווקים, גם במסעדות שגילינו בעצמנו – הכל היה טעים).

שני הנהגים שעמם נסענו היו מצוינים – זהירים, שקולים ויודעים היטב את עבודתם.

בזכות התוכנית המגוונת והמרתקת שבנית נחשפנו לפנים רבות של תאילנד, לאתרים מיוחדים, חוויות נפלאות וטעמים נהדרים, והרגשנו שזה היה באמת טיול אחר מכל מה שחווינו אי-פעם (בפרט שזו לנו הפעם הראשונה במזרח בכלל ובתאילנד בפרט).

נהנינו מבתי-המלון, ההום סטיי היה חוויה מיוחדת מאד. תנאים מאד בסיסיים אבל נקי ומסביר פנים וכמובן אוכל טעים מאד. חשבנו שנהיה מעורים יותר עם המשפחה המארחת, אך זה תפקד קצת כמו סוג של צימר: ראש הכפר ערך לנו טקס קבלת פנים אישי ומעניין ולאחר מכן אכלנו שנינו לבד עם להקה שניגנה מולנו, ובני הבית וגם המדריכה אכלו לבדם במטבח. בכל מקרה, נהנינו מהשהייה, וגם הכפר הוא יפהפה.

בשבוע האחרון בילינו נפלא בעצמנו בקאו לאק ובקראבי, בהחלט שני יעדים מוצלחים, וגם הגשם שליווה אותנו בכל הימים כמעט (כמה שעות גשם כל יום) לא קלקל.

לסיכום, נודה לך שוב על הארגון המצוין, על היחס האישי והנעים ועל כך שסייעת לנו לחוות את שלושת השבועות הנהדרים הללו.

שבת שלום,

אביבה , נובמבר 2018

אביבה

שלום ציפי,

בסיכומו של טיול של שבועיים לויטנאם  ,חשוב לי להודות לך על טיול מקסים ,טיול שבעיני היה היפה בטיולים שעשינו אי פעם .הליווי שלך משלב התכנון שזרמת איתי עם דוגמאות למסלולים והקשבת לבקשות שלי של שילוב נופים , נופש “בטן גב” באתר מפנק והצורך במענה לארוחות שלא כוללות בשר , דרך הליווי לאורך הטיול .

המדריך שהיה איתנו מרבית הטיול (VIET ) היה מדהים , בחור עם תואר בהיסטוריה של ויטנאם , עם רצון להסביר, לענות על שאלות וגם לדעת מתי לתת לנו פשוט לחוות את ויטנאם. למדנו ממנו המון על תרבות שונה, על דרך חיים בעולם הקומוניסטי ועל דתות ואורח חיים.

הטיול שלנו כלל את הנוי , סאפה המקסימה, הלונג ביי המדהימה שלא נתת לי לוותר עליה למרות החששות וצדקת בגדול והויאן המפנקת והמיוחדת מאוד.

המלונות היו בדיוק ברמה שביקשתי וממוקמים נהדר, רק את המלון בהנוי אני ממליצה לשנות לבאים אחרינו הוא ממוקם לדעתי רחוק מכל מרכז תיירותי.

ליסוע לויטנאם עם החששות של עולם שלישי ועם השקט של הליווי שלך מאפשר נסיעה מופלאה כזו. אני רוצה להודות לך שוב מכל הלב על הליווי שנתת לנו ברגעים המורכבים של הטיסה שהתעכבה  ובמיוחד ביום שלם של ברורים לטיסה שבוטלה בגלל הטייפון. לא טריביאלי היקף העזרה שנתת לנו בדיוק בנקודה זו של טיסה שרכשתי לא דרכך אלא דרך האינטרנט.

את צדקת הקשר שלך עם הסוכנים המקומיים עשה את ההבדל.

תודה רבה מכולנו

משפחת משעל , אוגוסט 2017

ציפי יקרה,

קשה להגזים בגודל התודה שאני חשה כלפיך על הארגון המופתי של החופשה שלנו!!!

הכל התנהל כמתוכנן, ולמרות התנועה על-פני ארץ כה גדולה ומגוונת – בכל מקום חיכו לנו ודאגו לנו – ולנו נותר רק ליהנות. לא זכורה לי חופשה כל-כך מהנה ונינוחה כמו זאת.

מזג האויר האיר לנו פנים בכל ימי הטיול. למעט דוגמיות הכרחיות של מונסון בדרום, זכינו לימי שמש, ואם ירד גשם, הוא הקפיד להתאים עצמו לשעות הנסיעה שלנו או ללילה. הצלחנו לטייל בין השטפונות (לצ’אנג מאי הגענו יומיים אחרי שהמים ירדו) אבל גם לראותם מרחוק, ולקבל מושג על היקף אסון הטבע שפוקד אותם.

הגענו לתום החופשה בהרגשה משותפת, שהיינו רוצים להמשיך לעוד חודש ואולי יותר – וזה אומר הכל. עבורי, באופן אישי – הצלחת להשיג את המטרה העיקרית – חופשה ללא שום אחריות או נטל, ניקוי ראש, שכמותו לא זכור לי, ועל כך אני אסירת תודה.

כל טוב לך,

נעמי סחף

הי ציפי,

לאחר שהתחלנו את מסלול השיגרה – זה הזמן לעצור, לסכם ובעיקר להודות… זו הפעם הראשונה שאנו נוסעים לטיול משפחתי למזרח הרחוק וכגודל החששות כך עוצמת החוויות וההנאה. הטיול היה מדהים, מעניין, גדוש חוויות ובעיקר… מתוכנן ו”תפור” ללא דופי.

המלצותייך כולן התגלו כנכונות, מועילות ומלאות בנסיון… נהנו מאוד מהיציאה ללילה באמפוואה, מהמלון על המים, מהמלצתך לשדרג את המלון בצ’אנג מאי – שהיה מעולה וממוקם באופן מופלא, הלילה בלודג’ של בני שבט קארן הוא אכן חוויה חד פעמית שתיזכר בלב כולנו לתמיד (למרות שאת בטח זוכרת שקצת חששנו ממנו ואפילו כמעט ויתרנו…) וכמובן ה jungle flights וכן המלון בפוקט שהיה הצלחה אדירה. ברצוננו לשוב ולהודות על הטיפול וההתייחסות שניכרו בכל דקה ובכל שלב של הטיול… – היית לנו כשותפה מלאה בכל יום מימי הטיול, עד כי אפילו הילדים לא הפסיקו להזכירך . נשמח כמובן להמליץ לכל אחד על טיפולך המקצועי והמסור!!!

תודה רבה מהמשפחה כולה!!!

משפחת שטרנברג-רעננה

ציפי יקרה,

הגענו אלייך במקרה לאחר שיחת נשים במספרה.

התקשרנו, קבענו פגישה ומשם הכל החל…

שבנו השבוע מטיול משפחתי בתאילנד.

הטיול היה קסום, מעניין, מרתק ומלא בחוויות משפחתיות.

הכל התנהל כמתוכנן וזכינו לחופשה מהנה, נינוחה ללא דאגות ואחריות של הסידורים, וגם

מזג האוויר האיר לנו פנים בכל ימי הטיול.

כל המלונות היו ברמה גבוהה, נעימים ומפנקים ובמיקום מעולה.

לוחות הזמנים, הטיולים, טיסות הפנים וההסעות ממקום למקום – הכל היה מאורגן למופת.

המדריכים שהיו לנו בבנגקוק ובצפון בצ’אנג מאי היו נפלאים, מסורים, אדיבים וחביבים, מקצועיים ובעלי ידע רב.

עם המדריכים הכרנו מקרוב את אורח החיים והתרבות המקומיים והילדים גילו עניין וסקרנות.

הם דאגו לנו לכל פרט מרגע הנחיתה ועד לטיסה חזרה הביתה.

אנו רוצים להודות לך על הכל, על התכנון, על היחס וההקשבה ועל חווית הטיול המושלמת.

כמובן שאנו ממליצים עלייך בחום רב.

תודה רבה על הכל ועוד נשתמע…

משפחת חומסקי – אוגוסט 2017.

משפחה מטיילת

ציפי הי, מה שלומך?

קודם כל היה טיול מקסים, אחד הטובים שחווינו כמשפחה אי פעם.

ועכשיו קצת פירוט-

1.המלונות היו מעולים:

בבנקוק, בצאנג מאי ובפוקט.

1. לגבי ההדרכה-

מם המדריכה בצאנג מאי היתה מעולה. קראנו לה “מם המהממת”. אינטיליגנטית, מרתקת, נעימה, שירותית, קשובה. היא ממש עשתה לנו את החלק של צאנג מאי למה שהוא.

לגבי האטרקציות-

חוות הפילים  היתה חוויה יוצאת מגדר הרגיל. ממליצים לך להכניס אותה למסלולים שלך.  היא ממש מאפשרת להתחבר כל אחד לפיל שלו ולחוות משהו מאוד עוצמתי

הלילה בלודג’ של שבט הקארן היה מקסים. באמת חוויה כמו שתיארת. הלודג’ כל כך יפה, והאנשים אמיתיים, מסבירי פנים. נורא התחברנו

הטרק בדוי אנתונון מאוד התאים לסגנון שלנו. הלכנו בטבע, הרגשנו את האוויר, המים, הכפר. הרבה יותר התאים לנו מעצירות חפוזות מהאוטו וחזרה.

הביקור עם מם במקדש בצאנג מאי היה מרתק- מאוד בזכותה

בפוקט- נהננו מאוד מהאפשרויות של המלון- שיעורי גלישה, אופנוע ים וכו.. והיינו בחוף הכי מדהים שהכרנו עד היום- חוף פארדייז. קטן, אינטימי, צל דקלים, מים צלולים ושקטים בתוך מפרץ קסום.

זהו, סהכ באמת רצינו להודות לך על הכל. על ההמלצות, על המדריכה המשמעותית בצאנג מאי, על האירגון המופתי. בהחלט הגענו למסקנה שההשקעה בתכנון משתלמת.

תודה גדולה, הדס וארז

אוגוסט 2013

הדס וארז

הי ציפי ,

נחתנו ביום ראשון בבוקר בישראל עמוסים בהרבה מאוד חוויות  ונהנו מאוד מאוד !

המלונות  הארגון  לוחות הזמנים , הטיולים , הטיסות הפנימיות  וההסעות ממקום למקום בכל איזור היו מאורגנים  למופת בכל מימד .המופעים  בבנגקוק  ובפוקט היו מרשימים וגם מזג האוויר היטיב עמנו כמעט באופן מושלם מבחינתנו לאורך כל הטיול . שאפו  על האירגון הכל תיקתק גם באיזור הדרום שהתנהלנו בו עם הסעות בלבד וללא מדריך . ניכר שיש הרבה נסיון  מאחורי האירגון  שאגב אני ממליץ מאוד על המתכונת הנ”ל לרבות תכנון לפרטי פרטים והזמנות השירות מהארץ.

אהבנו מאוד את המדריך שלנו באיזור בנגקוק והמיקום  של  Novotel Paltinum  היה מצויין . המלון בקנצנבורי מהמם  . אם הייתי רוצה לשפר משהו הייתי מנסה לתזמן את גם את שוק סוף השבוע באמפואה אפילו אם עוד לינה של לילה באיזור .

באיזור הצפון  היה לנו מדריך נחמד מאוד שהשתדל מאד לכייף איתנו . אהבנו מאוד את איזור צאנג מאי  , חוות הנמרים , המקדשים , הגנים  וגם המלון היה מצויין במיקום מושלם על שוק הלילה  . לאיזור צאנג ראי הבנות פחות התחברו כי הוא הפך למאוד ממוסחר אבל בסה”כ בדר גמור.

את הדרום אהבנו מאוד . המלון  בקאו לק ,  The Send הוא מלון מדהים במיקום מצויין באיזור קאו לק ואם הייתי משנה משהו זה בהחלט מוסיף עוד יום טיול מקאו לק לאיזור איי סימלין או טאיצי מקאו לק .

את המלון בחוף קטה אהבנו מאוד מאוד הוא היה מושלם מבחינתנו  לנופש עם רצועת ים נפלאה . הפעילויות בדרום זרמו  ע”פ התכנון  ואהבנו מאוד את סדנת הבישול ואת הטיול לארבעת האיים היה חוויתי מאוד.

בקיצור , נהנינו מאוד  ולהערכתי  נחזור לתכנן טיול בתאילנד, לביקורים נוספים באותה מתכונת   .

חיים  כהן, אפריל 2015

כהן

ציפי שלום

שבנו בשלום הביתה אחרי 18 יום של טיול מרתק ומהנה לתאילנד. יצאנו סבא סבתא , ישי ותמר בני ה-12( תאומים).

ברצוננו להביע את מלוא הערכתנו ותדתנו ,לך ציפי ,על תכנון הטיול המצויין ,המעניין, והמהנה. לפרטי פרטים.

תכנון שניכר בו נסיונך הרב בבחירת המקומות המרתקים , בתאום עם הגורמים השונים: רכב,נהגים,מדריכים, מלונות, טיסות פנים, ולוח זמנים.בעידכון כתוב של תוכנית הטיול, כולל מספרי טלפון לתיקשורת בעת הצורך.

הכל פעל ללא דופי.

הטיול היה אינטנסיבי, לא היה בו רגע דל או משעמם,

נהננו מכל רגע,והעיקר הילדים היו מאושרים.

כל יום סיימנו עייפים אך מרוצים ומצפים בקוצר רוח ליום הבא,

נותני השרות היו מעולים, המדריכים ,ויצ’ט בבנקוק והסביבה,וקן בצ’אנג מאי והצפון היו חביבים ומצוינים, בעלי ידע ורצון טוב להעבירו אלינו, מאד קשובים לכל בקשה שלנו , גם הנהגים היו מעולים, הרכבים והמלונות טובים מאד.מה שעשה את שהותנו בתאילנד המקסימה לאיכותית ומשאירה לנו טעם של עוד…

כבר משיחת הטלפון הראשונה עמך ולאחר הפגישה  במשרד ,הרגשנו שהצלחנו בבחירה שלנו ,וכך היה לאורך כל התהליך ולאחר מכן בטיול עצמו. ידענו שיש למי לפנות ולקבל מענה בעת הצורך. למעשה , עקב עבודתך המעולה והמדוייקת בה ירדת לכל פרט ופרט ( כולל תשומת לב ודאגה למזון כשר  ואו צמחוני במהלך הטיול ),.לא התעוררו שום בעיות או אי הבנות.

תודה מיוחדת מישי ותמר שהטיול עבורם היה חוויה בלתי נשכחת.

גם בעתיד נשמח לפנות אליך,

אנו נמליץ בהחלט לכל מכרינו להנות משרותך המקצועי, וכבר עשינו זאת, ואכן גם החברים להם המלצנו להעזר בכישוריך ,חזרו והביעו את שביעות רצונם המלא.

בתודה והערכה

חנה ויואב קולודני ראשון לציון

יולי 2017

סבתא סבא ונכדים

הי ציפי,

אנחנו נהנים מאוד…. הכל מאורגן ומתוקתק … אנשים טובים ושרותיים … חסר לנו רק עוד כמה ימים של מנוחה.. גם בשבת היה מוצלח ומהנה !

יום טוב ושבוע מקסים !!

יעל ואהוד שיינין

נובמבר 2014 (נשלח תוך כדי הטיול)

משפחת שיינין

היי,

היה בכוונתי להתקשר אליך, ולהודות לך על הטיול.

באופן כללי, היה מעבר למצופה, ופינוק אמיתי.

לציין לטובה במיוחד את המדריכה בחלק האחרון (הצפוני) של ויאטנם.

חג שמח,

ברוך

הי,
אכן חזרנו ואפילו לשגרה.
נהנו עד מאד.
תאילנד מדינה מגוונת מאד ונעה כפי שהגדרתי זאת בין שפל לגאות ” תרתי משמע”. בעקבות הגיוון הגדול, במרחבים, האטרקציות אל מול השקט והשלווה עוברים טלטלות של הסתגלות ליעד.
בגדול המתכונת של הטיול מאד התאימה למשפחה שלנו.
כל  נותני השירותים למינהם, העברות וכו’  התנהלו באופן מדוייק ללא שום תקלות.
בתי המלון היו ברמה גבוהה
המדריכים היו מקצועיים.
החלק של הדרום היה מיטבי ומוצלח במיוחד. הילדים נהנו בו יותר.
בחלק של הצפון הייתי ממעטת במקדשים הייתה אנפלציה רבה.
קנצנבורי ואמפוואה נהנו מאד.
הרעיון של לא לחזור לבנקוק בסוף היה גאוני. חזרנו נקיים ורעננים אחרי מנוחה רבה.
זה ככה באופן אינטואיטיבי ומהיר.
משפחת מורג  .

אוגוסט 2015

משפחת מורג

ציפי שלום,

רצינו להודות על התכנון והביצוע המושלם של הטיול שלנו לוייטנאם.

מדריכים טובים ואדיבים חיכו לנו בכל מקום וביצעו את המסלול שתוכנן ללא לחץ. הם דאגו לעמוד לרשותנו גם מעבר לשעות הסיורים. בתי המלון היו ברמה שביקשנו.

אנחנו רוצים גם להודות לך על צורת עבודתך בזמן התכנון של הטיול וההיענות המהירה לכל בקשה ושאלה.

בתודה

צביה ליפשיץ

הי ציפי,

בקמבודיה: המדריך והנהג היו בסדר גמור. המלון היה מעולה ואהבנו מאוד את המיקום שלו. הרגשנו מאוד בטוח להסתובב ברחובות בכל שעות היום והלילה. השירות שקיבלנו מכולם היה מצוין. המקדשים מרשימים ומדהימים. וענו על הציפיות. קצת התקשינו להבין את המבטא של המדריך ולכן לא הבנו את כל ההסברים במלואם, אבל הוא חיפה על זה עם המון-המון רצון טוב.

ויאטנם: השיט בהאלונג ביי – כמו שאת ודאי יודעת, השיט בוטל עקב תנאי מזג האוויר. אחרי שהורידו את כל הנוסעים, המדריך התייעץ איתנו אם אנחנו רוצים לחזור להאנוי או להישאר ולראות איך יהיה מזג האוויר למחרת ואנחנו בחרנו להישאר. הוא לקח אותנו למלון HERITAGE שהיה ממש בסדר, וקיבלנו ואוצ’רים לארוחת ערב ובוקר.ארוחת הערב היתה אחת החוויות הנחמדות שלנו בטיול. זו היתה כמו ארוחת טעימות של אוכל ויאטנמי נהדר. לפי תפריט קבוע מראש. למחרת מזג האויר השתפר היה מצוין. עשינו כמעט את כל המסלול שהיינו אמורים לעשות בשיט המקורי.

סה”כ בילינו נפלא. מאוד נהנינו. מאוד אהבנו את האנשים, האוכל והנופים ואת מזג האוויר. בדיעבד, היינו מעדיפים לוותר על יום אחד בהאנוי ולהישאר יום נוסף בסיאם ריפ , פשוט כי אהבנו מאוד את השהות שם.

תודה רבה על עבודתך המקצועית בתכנון הטיול לקמבודיה ווייטנאם,

ציפי גליקמן

היי ציפי

שבנו מטיול משפחתי הודו, ביום שישי. בריאים ושלמים ב”ה.

הטיול היה מוצלח מאד, המדריכים והמלונות היו בהתאם לציפיותינו ואף מעבר לכך. הדיוק בלוח הזמנים , הפתיע אותנו לטובה. המדריכים והנציגים  המקומיים תמיד חיכו לנו באופן נח וסייעו בכל הנדרש.

אנו מודים מאד על שידרוג המלונות בוארנסי וברישיקש.

למעט הבעיה עם הרכב מקגוראהו (שהייתה אכן בעיה משמעותית אך טופלה לשביעות רצוננו), הרכבים היו בהתאם למובטח (יחסית למגבלות ההודיות כמובן). ראויים לציון (וכדאי להעביר זאת גם לפאראבט) הנהגים שליוו אותנו בחלק הראשון (Siv   שנסע עמנו כ10 ימים)

ובחלק האחרון ( (Ashu. שניהם נהגים זהירים ומנוסים, דוברי אנגלית טובה , אדיבים וחביבים ועם “אנרגיות חיוביות” .

כל המדריכים דיברו אנגלית מצוינת , היו שופעי ידע, וקשובים לצרכים שלנו, כולל נוסע האוכל הצמחוני. ניכר שקיבלו הנחיות ברורות מהסוכן

אז לסיכום, היה לנו  טיול מצוין, רווי חוויות, מעשיר ומאורגן בהתאם להבטחות – ואף מעבר לכך.

תודה רבה ולהתראות

משפחת ארזי, הודו ינואר 2015

משפחות ארזי וליוש

היי ציפי,

סיכום ומשוב קצר לטיול שלנו.

נתחיל בזה שהיה נעים ונח לעבוד איתך.

קיבלנו את כל המידע באופן מהיר ומסודר.
כך שלנו נותר רק להחליט מה עושים ומתי.
הטיפים שלך היו מועילים ושימושיים   (המחבת – חבל על הזמן ).

ולטיול עצמו. ..

הצפון:
1. הרכב המדריכה והנהג היו מצויינים
2. ססיל המדריכה דאגה לנו כל השבוע ובמיוחד בקטע של הטיסה של ניצן.
אפילו התקשרה אלי למחרת לוודא שהיא הגיעה לארץ.
גם בקטע של האוכל היא היתה אחלה. הבינה את המגבלות שלנו ועזרה לנו עד כמה שניתן להנות ממה שיש לתאילנד להציע
3. המלונות היו נעימים ומפנקים.  ההוא בפאי ממש חמוד.

הדרום היה כיף. מלון כייפי לאללה.
החוף שלו נחמד. אבל במרחק קצר יש חופים מדהימים כך שיכולנו לגוון.
העיירה מסביב גם נחמדה ובמרחק הליכה   או כמה גרושים אם ממש מתעצלים.

בנגקוק:
מבחינתי הפתעת הטיול. לא היו לי ציפיות ועשתה לי חשק לחזור. הקצב והניגודים – וואו.

גם פה המדריך והנהג היו מצויינים. המדריך היה מאוד קשוב ל(חוסר) סבלנות של הילדים .

הורדנו את השוק לילה ביום הראשון.  חשבנו לעשות אותו למחרת בלילה אבל בסוף העדפנו באולינג.

הורדנו גם מקדש אחד ביום השני.  הספיק לילדים.
בדיעבד הייתי מנצל את היום המלא בבנגקוק ליציאה מהעיר.

המלון בבנגקוק היה מצויין .  דירת מגורים שהייתי נשאר לגור בה בכיף.
המיקום לא ממש במרכזי הקניות אבל מעל רחוב שוק כזה וקרוב לסילום ולמטרו.
הוא הבין לבד מה אנחנו מחפשים והסביר איפה קונים מה…

עד כאן.

להתראות שנה הבאה…
משפחת גונן  ספטמבר 2015

משפחת גונן

היי ציפי, מה נשמע? חזרנו בחמישי לארץ והיה נפלא. הכל תוקתק בצורה מופתית, לא היו תקלות. בצפון קיבלנו מדריכה אחרת ממה שרשמת לי . קיבלנו בחורה בשם וואנה שהיתה מקסימה. בפוקט היו לנו יומיים גשם אז קצת התבאסנו.. אבל שאר הימים היו מצויינים. לקחנו טיול למפרף פאנג ואיי גיימס בונד ובאחד הערבים הלכנו למופע פנטסי.

משפחת סלע אוגוסט 2015

משפחת סלע

הי ציפי חזרנו היום! רציתי להגיד תודה על כל הטיול המקסים הזה שארגנת לנו, הוא היה כיף בצורה בלתי רגילה, ותודה שהיית לצדנו  בכל זמן, גם בזמנים של חג ושבתות. סורי אם ניג’סנו יתר על המידה ושוב תודה שהפכו את הירח דבש שלנו לחוויה מוצלחת ויפה. תודה תודה תודה

בר וששון

מועלם

אכן חזרנו מיפן מלאי חוויות וזכרונות מקסימים ישר לעומס ושיגרת היום יום 🙂

רוצים להודות לך מעומק הלב על תפירת טיול חלומות שבא להגשים בדיוק מלא ובמינון מושלם את החוויה היפנית שרצינו ומתאימה לנו.

השילוב בין ימי ההדרכה המצויינים לבין ימי הטיול הפרטיים והנסיעה ברכבות היוו חוויה מושלמת.

הכל פעל בצורה מיטבית ומדוייקת לפי התוכנית שניתנה (ואפילו הצלחנו שלא לפספס שום רכבת או המלצה שלך 🙂 )

כמה עידכונים והמלצות שלנו:

• ביקור בשוק נישיקי בקיוטו מומלץ שיהיה עם המדריך (כפי שאכן אבי עשה איתנו) לצורך תיווך החוויה ומתן הסברים של מה שקורה שם…
  • בהירושימה מומלץ לעדכן את ההסבר על בניין Orizaru  Tower, שכן הוא מול היציאה מפארק השלום ולא מול תחנת הרכבת (שמשתמע כי זו תחנת הרכבת איתה הגענו להירושימה… דהיינו ליד המלון)
  • קנאזוואה – רצוי להסביר את היציאה המדוייקת מתחנת הרכבת דרך המעבר התת קרקעי שמוציא אותנו ממש בלוק אחד מהמלון, מרחק של 5 דקות הליכה
  • כרטיס IC (לתחחבורה ציבורית וכו’…) שקונים בקיוטו לא ניתן לפדיון בטוקיו

שוב תודה ענקיתתת, מאחלים לך שתמשיכי לעסוק במה שאת אוהבת, להיות חלק מהגשמת החלומות של רבים ולשמח אנשים עוד שנים רבות!!

שבוע טוב וכמובן חג שמח,

אנחנו כבר מחכים לטיול הבא….