איך לתכנן חופשה מושלמת בפוקט עם הילדים

כשעמלתם על תכנון טיול לתאילנד, אני בטוחה שהתלבטתם לאיזה אי כדאי לנסוע ובצדק, כל כך הרבה אופציות יש בדרום תאילנד –  התגשמות הפנטזיות. מגוון של איים קסומים מוקפים בחופים לבנים המציעים שפע גדול של אפשרויות נופש ופינוקים. אופי הנופש והבחירה במיקום המסויים יקבעו בין היתר לפי ההרכב המשפחתי בין אם אתם זוג, משפחה וכדומה..

פוקט, האי הגדול בתאילנד, הוא גן עדן טרופי הידוע בחופים המדהימים, התרבות התוססת והאטרקציות המשפחתיות שלו. חופשה בפוקט עם הילדים יכול להיות חוויה מרגשת ומתגמלת. מחקר חופים בתוליים ועד גילוי ציוני דרך תרבותיים, יש שפע של פעילויות כדי לבדר את כל המשפחה.

במאמר זה אמליץ לכם על תכנון חופשה מושלמת בפוקט עם הילדים, כדי להבטיח הרפתקה משפחתית בלתי נשכחת ומהנה. ריכזתי כאן אוסף פעילויות שניתן לעשות עם ילדים במהלך הנופש בפוקט. עם זאת גם ל"תרגל" עם הילדים חוסר עשייה, רביצה לצד הבריכה או על החוף עם ספר טוב, משחק ושייק פירות מפנק זו בהחלט אופציה מומלצת שאפשר להנות ממנה מאד.

כל הפעילויות הכי שוות עם ילדים, בפוקט - מתחילים!

לחקור את החופים של פוקט

פוקט ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, שכל אחד מהם מציע חוויה ייחודית. חוף פאטונג פופולרי בזכות האווירה התוססת ופעילויות ספורט המים שלו, בעוד שחוף קאטה הוא שליו יותר וידידותי למשפחות. חופים אחרים שחובה לבקר בהם כוללים את חוף קארון, חוף נאי הרן וחוף מאי קאו. 

בלו זמן איכות עם ילדיכם בבניית ארמונות חול, רחצו בים  הצלולים ותהנו מנופים עוצרי נשימה.

תרבות

ממליצה לבקר בעיר העתיקה שהיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, המאופיינת במבנים אדריכליים בהשפעות פורטוגזיות, סיניות ותאילנדיות. אל תחמיצו את הבודהה הגדול מעורר הכבוד שממוקם על גבעת נאקרד, המציעה נופים פנורמיים של האי, ואת WAT CHALONG, המקדש הבודהיסטי הגדול והחשוב ביותר בפוקט, הוא עוד אטרקציה שחובה לבקר בה.

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

עולם החי

אקווריום פוקט הוא אטרקציה פופולרית נוספת, המציעה הצצה מרתקת אל החיים הימיים של האזור. אטרקציה נהדרת לאחה"צ של כייף. מאות סוגי דגים ובעלי חיים ימיים, צבעוני ומקסים.

פארק הציפורים של פוקט וגן החיות של פוקט הם גם אפשרויות נהדרות לאוהבי בעלי חיים.

פארקי מים ופארקי שעשועים

בפוקט יש מגוון פארקי שעשועים ופארקי מים מרגשים המבטיחים יום מלא כיף לכל המשפחה:

1. CENTARA GRAND WEST SANDS RESORT

לא רחוק משדה התעופה של פוקט, בקארון ביץ, ניתן להתארח במלון ולהנות מהמתקנים, או להגיע רק ליום בילוי במתקנים.
האתר: https://www.centarahotelsresorts.com/

2. PHUKET WAKE PARK

פארק מים טבעי ומקסים ליד מקדש WAT THEPWANARAM, בחוף MAI KHAO BEACH. זהו אגם פעילויות מים: סקי מים, אומגות ועוד.
האתר – https://phuketwakepark.com/

3.Splash Jungle Water Park  

פארק המים ספלאש ג'ונגל למגלשות מים והבריכות המרנינות.
האתר – https://splashjungle.com/

4. בריכת גלים SURF HOUSE 

ללא תלות במזג אויר, או גובה הגלים, כאן יש תמיד גלים למי שמעוניין להתנסות בגלישה בתנאים אופטימליים. מתאים לגיל 6 ומעלה. ויש שניים כאלו בפוקט, אחד בחוף KATA השני בחוף PATONG.
אתר – https://surfhousephuket.com/

5. פארק האומגות HANUMAN WORLD

בדומה לפארקים הקיימים באזורים נוספים בתאילנד, בלב הג'ונגל, אומגות בין העיצים והליכה על גשרי חבלים. פעילות שהיא בגובה צמרות העצים. לחובבי הג'אנר.
האתר – https://hanumanworldphuket.com/

מוזיאונים אטרקטיביים

1. מוזיאון התלת מימד

בקרו במוזיאון פוקט לחוויית אמנות תלת מימדית ייחודית. זהו מוזיאון מקסים, של כ-100 תמונות המצוירות בטכניקה היוצרת אשליה כזו שאפשר ממש להיכנס לתוכן ולקחת חלק בסצינה המצויירת. הנאה מושלמת לקטנים וגדולים.
נמצא בעיר, פתוח כל יום 09:00-19:00.
אתר המוזיאון – https://www.3dmuseumphuket.com/

2. הבית ההפוך BAAN TEELANKA 

הבית ההפוך, כן מה שאתם שומעים! כנסו לאתר וראו במו עינכם. בית רגיל לכאורה אבל הפוך מבחוץ ומבפנים. בתוכו בעצם הולכים על התיקרה, חוויה מטורפת. לא להחמיץ אם נמצאים בפוקט. נמצא בעיר, פתוח כל יום 10:00-18:00
האתר – https://upsidedownhouse-phuket.com/

לינה באי פוקט

בחירת מקומות הלינה הנכונים חיונית לחופשה משפחתית מוצלחת בפוקט. אתרי נופש ומלונות רבים מציעים שירותים ופעילויות ידידותיים למשפחות כדי להבטיח שהייה נוחה ומהנה.

בחרו במקומות לינה המציעים סוויטות או וילות משפחתיות מרווחות, מה שמבטיח מקום בשפע לכולם. מקומות אירוח אלה כוללים לרוב חדרי שינה נפרדים, אזורי מגורים ומטבחונים, המספקים את הנוחות של בית הרחק מהבית. חלק מהנכסים מציעים אפילו בריכות פרטיות או גישה ישירה לחוף, ומוסיפים נופך נוסף של יוקרה לחופשה המשפחתית שלכם.

ההמלצה שלי – בחרו אתרי נופש המתאימים במיוחד למשפחות, ומציעים מגוון של מתקנים ופעילויות ידידותיים לילדים. חפשו נכסים עם בריכות ייעודיות לילדים, מתקני שעשועים, מועדוני ילדים ושירותי בייביסיטר. שירותים אלה ישאירו את הקטנטנים מבדרים תוך שהם מאפשרים להורים ליהנות מזמן מנוחה. חלק מאתרי נופש אף מארגנים פעילויות חינוכיות ופנאי, כגון סדנאות אומנות ואומנות, חיפושי אוצרות ושיעורי בישול.

להמלצות והתאמה לבתי מלון ומקומות לינה – צרו איתי קשר

אוכל

בדקו אם מקום האירוח שבחרת מספק אפשרויות אוכל ידידותיות למשפחות. מסעדות עם מגוון מאכלים נותנות מענה לטעמים וההעדפות של כולם. חפשו את אתרי נופש שמציעים תפריטי ילדים מיוחדים או שיש להם פינות אוכל ידידותיות לילדים, שבהם הילדים יכולים ליהנות מהארוחות שלהם בסביבה שובבה ונוחה.

תכנון מסלולי טיול בתאילנד לכל המשפחה

כדי להפיק את המרב מהחופשה המשפחתית שלכם בפוקט, חיוני לתכנן את המסלול בקפידה, תוך התחשבות בתחומי העניין ורמות האנרגיה של כל בני המשפחה.

שילוב חוויות חינוכיות

תאילנד מציעה הזדמנויות רבות לחוויות חינוכיות מהנות לכל המשפחה. שקול לשלב ביקורים בשמורות חיות בר, מוזיאונים ואתרי תרבות במסלול הטיול שלך. עודדו את ילדיכם ללמוד על התרבות, ההיסטוריה והסביבה המקומית, תוך טיפוח תחושת סקרנות והערכה לעולם הסובב אותם.

מטבח מקומי

תאילנד מפורסמת במטבח הטעים והמגוון שלה. הקפידו לכלול חוויות אוכל מקומיות במסלול הטיול שלכם, לאפשר לילדים שלכם לחקור טעמים ומסורות קולינריות חדשות. משווקי אוכל רחוב ועד מסעדות ידידותיות למשפחות, יש שפע של אפשרויות לבחירה. עודדו את ילדיכם ולנסות מנות תאילנדיות מסורתיות כמו פאד תאי, קארי ירוק ואת מנת הקינוח הפופולרית – אורז דביק עם מנגו.

להיות גמיש ופתוח לספונטניות

אמנם חשוב שיהיה מסלול מתוכנן, אך חשוב באותה מידה להיות גמיש ופתוח להרפתקאות ספונטניות. אני ממליצה להשאיר מקום גם לרגעים לא מתוכננים כמו סיור בשוק מקומי או הליכה על חוף נסתר (ויש לי המון רעיונות להציעה kfo). החוויות הבלתי צפויות הללו יוצרות לעתים קרובות כמה מהזיכרונות היקרים ביותר עבור משפחות.

אטרקציות נוספות לילדים, בפוקט:

  • הפארק הבוטני BOTANIC GARDEN
  • מתחם GO KART – ישנם מספר מתחמים כאלה, חפשו בגוגל את זה הקרוב למלונכם.
  • מתחמי טיפול בפילים
  • סיורי השייט הקלאסיים – לקופיפי , ל ג'ימס בונד ועוד..
  • מופע פנטזי
  • קורסי בישול
  • נקודת תצפית  promthep cape – בדרום פוקט, מומלץ מאד להגיע אליה במהלך היום, בשקיעה . במקום מסעדות דוכנים …
  • נקודת תצפית – Karon viewpoint  – אף היא מאד מומלצת , בחוף קארון.

לסיכום

חופשה משפחתית בפוקט ובכלל בתאילנד עם הילדים היא הזדמנות ליצור זיכרונות משותפים ולחיזוק הקשרים המשפחתיים . עם האטרקציות המגוונות שלה, החופים המדהימים ומקומות האירוח הידידותיים למשפחות, פוקט מציעה יעד אידיאלי לחופשה משפחתית מושלמת. על ידי תכנון מסלול מתוך מחשבה, שילוב פעילויות לכל קבוצות הגיל, ובחירת מקומות לינה המתאימים במיוחד למשפחות, תוכלו להבטיח חופשה בלתי נשכחת ומהנה לכולם.

הערה חשובה!

לפני שמחליטים, מומלץ להכנס לאתרי האינטרנט של האתרים לוודא שהמקום מעניין אתכם, מתאים לילדכם וכן לוודא שעות פתיחה. 

אז קדימה – צאו להרפתקה בה תחקרו את פניני החן הנסתרות של האי פוקט, וצרו רגעים יקרי ערך עם יקיריכם.

מאחלת לכם הנאה צרופה.

ציפי בן צבי – תכנון טיולים לתאילנד בהתאמה אישית

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

פוקט עם הילדים ופעילויות מומלצות - ציפי בן צבי

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות