וייטנאם

תכנון טיול לויאטנם

פעם כשחשבנו על וייטנאם ראינו צמחייה סבוכה, מסוקים עמוסי נפגעים, ובעיקר אכזריות גדולה, פחות מדי שמענו על וייטנאם של אחרי האיחוד.

פתיחת שעריה לעולם יצרה תקופה חדשה בוייטנאם, המבקרים בה נחשפים למגוון רחב של ערים ואתרים מרתקים היסטוריה מעניינת ופלאי טבע מדהימים הנעים בין יופיו של מפרץ האלונג ועד לשפך נהר המקונג. למרות תהליך מתמשך של ליברליזציה כלכלית ודרישה לפיתוח מואץ מצליחה וייטנאם לשמר את תרבותה הייחודית והמסורתית.

תכנון טיול לוייטנאם בהתאמה אישית - למי זה מתאים?

משפחות – משפחה המטיילות לבד או כמה משפחות יחד, נתאים את הסיורים, כמות הנסיעות והפעילויות לכל המשתתפים, לגילאי הילדים, לתחומי העניין המשותפים לכולם ולרמת הקושי .

מועדון החמישים פלוס (50+) והגימלאים – מצד אחד לא בא לנו לטייל בקבוצה, מצד שני את טיול התרמילים אחרי הצבא כבר עשינו, רוצים בנוחות ובטחון ולהגיע לכל ה"פינות" והמקומות הקטנים הקסומים, אלה שמחוץ למסלולי הטיולים השחוקים, להתקרב למקומיים, להכיר מקרוב.

לשומרי מסורת ודתיים – בחלק גדול ממדינות המזרח הרחוק פרוסים בתי חב"ד, את הטיולים ניתן לתכנן באופן שיתחשב בשבתות, בצורך באוכל כשר. בתכנון וארגון נכון מראש תוכלו לטייל ללא הגבלה בכל אזור בו תחפצו .

כל זה מתאפשר בטיול עצמאי מאורגן פרטי, ברכב ומדריך שלכם ובמקומות לינה נוחים.

טיול פרטי לוייטנאם הוא מפגש עם עולם תרבותי אחר.

הכנה לפני הנסיעה, תעשה את ההבדל בין סתם טיול לטיול בלתי נשכח. 
אשמח לצייד אתכם במידע מפורט על וייטנאם, ולבנות ביחד מסלול אישי ומיוחד עבורכם הכולל טיפים והסברים – מה לראות, איפה לאכול, היכן מתקיים אירוע מעניין ועוד.

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

מתי כדאי לטייל בויאטנם?

  • ככלל, העונה המומלצת לתכנן טיול בויאטנם היא מנובמבר עד אפריל – עם זאת קיימים הבדלים בין האזורים.
  • בצפון ההררי, העונה היבשה אוקטובר עד מרץ, בדצמבר וינואר הטמפ' צונחות מאד בעיקר בלילות.
  • באזור האנוי – העונה היבשה היא דצמבר עד אפריל, עונה גשומה מאי עד אוגוסט.
  • במרכז וייטנאם העונה היבשה היא בין פברואר לאוגוסט, עם טמפרטורות גבוהות של כ-30 מעלות והחודשים הגשומים ביותר אוקטובר ונובמבר.
  • בדרום – חם כל השנה, העונה הגשומה מאי עד נובמבר .
    **גם בעונות היבשות ישנם סיכויים לגשם פה ושם.

איזה מסלולי טיול יש בויטנאם?

טיול פרטי בויטנאם יכול להיות מורכב כמו פאזל לפי הזמן הנתון בידכם ניתן לשלב חלקים שונים של המדינה. הטיולים יותאמו תוך שימת דגש על העדפות ורצון המטיילים בעזרת הידע וההמלצות.

האנוי היא בירתה של וייטנאם מאז שנת 1010, העיר מהווה את ליבה ההיסטורי של האומה הוייטנאמית ומשמשת מזה דורות כמוקד התרבותי אשר יצר את אופייה הלאומי של המדינה. העיר בנויה מסביב למספר אגמים, אשר יחד עם הגנים, שדרות העצים והאדריכלות הקולוניאלית הצרפתית האופיינית, יוצרים יעד אטרקטיבי לטיול. מספר בתי מקדש נכבדים וכן המאוזוליאום של הו צ'י מין, עומדים בראש רשימת האתרים המומלצים ולצידם הקפה המשובח והבגטים הריחניים.

מפרץ האלונג – המפרץ בין האזורים הציוריים ביותר בוייטנאם וממוקם כ- 160 ק"מ מזרחית להאנוי. המפרץ שייך למחוז החוף של קואנג נין ומשתרע על פני כ- 1,500 קמ"ר, המפרץ יוצר ארכיפלג של כ-3,000 איים ומכיל תבליטי קארסט בעלי צורות שונות היוצרים תוואי ימי מדהים ויוצא דופן. השייט במפרץ כולל עצירות לביקורים במערות שונות ביניהן מערת נטיפים ענקית. אזור זה אידיאלי לטיולי משפחות עם ילדים.

סאפה אזור המיעוטים שבצפון תאילנד על הגבול עם דרום סין.

הואה (Hoa) הממוקמת במרכז וייטנאם, באמצע הדרך בין הנוי להו צ'י מין סיטי, הייתה בירתם של קיסרי שושלת נגויין משנת 1802 ל- 1945. באותה עת הייתה הואה העיר היפה והתרבותית ביותר במדינה כולה אולם חלק ניכר מממנה נהרס במלחמת וייטנאם. כיום, שרידי העיר האסורה ואתרים היסטוריים נוספים מציעים אפשרויות סיור נרחבות ומרתקות.

דאנאנג הינה עיר נמל חיונית הנמצאת כ-100 ק"מ דרומית להואה. האתר התיירותי העיקרי בעיר הינו מוזיאון תרבות הצ'אם. בפרברי העיר נמצא הר השיש, בעל חמשת הפסגות של אבן סיד, ובו מערות עתיקות שהפכו להיכלים קדושים. בפסגת ההר תצפית נוף פנורמית של חוף סין.

הו צ'י מין סיטי (Ho Chi Minh City) שונה באופייה ובאווירתה מהעיר האנוי, היא הלב הפועם של וייטנאם. העיר שוקקת ודינמית, מרכז תעשייתי פורה, העיר הגדולה במדינה ובירתה הכלכלית והתרבותית. עם זאת בתוך ההוויה המודרנית והעכשוית שמור מקום חשוב גם למסורות העבר, לזכרונות המלחמה וליופיה של התרבות העתיקה.

הדלתה של המקונג מדרום להו צ'י מין סיטי נמצאת הדלתה של נהר המקונג, מישורים אדירים המאפשרים צפייה באורחות חיים מסורתי באזור בעל עניין טופוגרפי יוצא דופן.

** אשמח להמליץ על אזורים נוספים ככל שהזמן יעמוד לרשותכם.

איך מטיילים בוייטנאם?

ברכב פרטי מרווח וממוזג עם נהג ומדריך, בטיסות פנים לקיצור טווחים, רכבת לילה לסאפה בתאי שינה נוחים, אופניים.

בכל מדינה מלווים את המטיילים הנציגים והמדריכים המקומיים להבטחת טיול מושלם תוך שדואגים לכל פרט מרגע הנחיתה ועד לטיסה חזרה לארץ.

אז כל מה שנותר לך לעשות זה לצור קשר » ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה: תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)
תכנון טיולים המתאים לזוגות, משפחות עם ילדים, קבוצות, נשים ושומרי מסורת.

ניתן לפנות גם באמצעות הטופס למטה  ואחזור אליכם בהקדם.

ציפי בן צבי 
052-6179205 

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

וייטנאם - תכנון טיול לויאטנם בהתאמה אישית | ציפי בן צבי - תכנון טיולים באסיה

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות