המדריך לקניות בבנגקוק: איפה קונים מה?

שופינג בבנגקוק

בנגקוק משמשת אחד המרכזים הנוחים ביותר לקניות הן בשל ריבוי המרכזים המודרניים המצויים בה המאופיינים בנוחות רבה (ממוזגים ומעוצבים) והן בשל שווקי הרחוב העמוסים אשר צבעוניותם וה"מציאות" שבהם כמו גם חיקויי המותגים, נעשים באיכות מדהימה הופכים אותה למוקד משיכה רבתי למבקרים בעיר כאשר ידוע הוא שהמחירים בבנגקוק הם מן הזולים באסיה.

בחנויות הכל-בו ובמרכזי הקניות המחירים קבועים, אך בשאר המקומות המיקוח אינו רק מקובל אלא אף רצוי. אין כללים ברורים להתמקחות, אך סבלנות וחיוך רחב ונימוס יעזרו לכם ליהנות מאמנות הקניה.

השווקים הרבים בבנגקוק יפים, זולים וצבעוניים מאד, הביקור בשווקים הוא חוויה לכשעצמה גם אם אין בכוונתכם לרכוש דבר. מומלץ מאוד לשוטט בהם וליהנות מהצבעוניות  הרבה ומהאווירה .

בכל פעם שאני מתדרכת מטיילים לקראת הנסיעה לבנגקוק, עולות שאלות כמו:"איפה השופינג הכי טוב ", "יש לנו רק יומיים לאיזה שווקים או מרכזי קניות כדאי ללכת" וכד…

אז החלטתי להכין עבורכם רשימת רחבה של שווקים ומרכזי קניות באזורים המרכזיים בעיר (ועדין זה לא הכל)

שווקים מומלצים בבנגקוק:

(עדכני ל-09/2022)

1. פק קלונג טאלאט (Pak Klong Talaat)

שוק הפרחים ,פירות וירקות הצבעוני ביותר בתאילנד. השוק שופע פירות טרופיים, פרחים מרהיבים (כמו סחלבים מיוחדים) ותוצרת טרייה מכל הסוגים. זוהי כוורת של פעילות בלתי פוסקת.

מגיעים עם ה-Skytrain עד לתחנה S6 (Saphan Taksin), יורדים ביציאה 2 והולכים ברגל עד ל"אוטובוס הנהר" (Chao Phraya Express Boat Pier). בסירה זו שטים עד גשר הזיכרון, תחנה N6  Saphan Phut) – ( Memal Bridge Pier ויורדים לשוק שליד הגשר, או שפשוט יותר במונית.

*** מומלץ לבקר בלילה  הפרחים במיטבם ונעים להסתובב

2. שוק סוף השבוע – צ'אטוצ'אק Chatuchak Weekend Marke

חווית קניות מדהימה מחכה לכם בשוק "סוף השבוע" (שבת-ראשון) – השוק הכי גדול וססגוני בתאילנד ואולי באסיה כולה. למרות שמו, השוק פתוח (חלקית) מדי יום, אך בסופי השבוע הוא בשיאו. במקום מצויים כ- 8,700 דוכנים המציעים ל – 200.000 הקונים הפוקדים אותו, כמעט כל דבר הניתן למכירה: מעציצים ועד חיות מחמד, עתיקות, חולצות טי בהדפסים עכשוויים ביותר, רהיטים, חפצי נוי ועוד ועוד. כדאי להקדיש לביקור בשוק כמה שעות. יש לקחת בחשבון שמהר מאוד מאבדים שם את הכיוון. אין זה שוק המיועד במיוחד לתיירים דוגמת הקאוסן, אלא נועד בעיקרו לקהל המקומי.

מגיעים באמצעות הskytrain עד לתחנה N8 (Mo Chit). השוק נמצא כ – 100 מטר מהתחנה.

שעות הפעילות 0900-1800 , מומלץ להגיע מוקדם , משעות הצהרים נהיה צפוף מאד.

טיפ קטן: סמוך לשוק ברחוב ARI (soi ari) – רחוב של בתי קפה קטנים ומסעדות טרנדיות.

3. צ'יינה טאון (China town)

הרובע הסיני הוא אחד המקומות המרתקים בבנגקוק . מרבית תושביו הם צאצאי המהגרים הסיניים . ברחובות הרובע תמצאו שלל חנויות סיניות המציעות תרופות מסורתיות ,תבלינים ממתקים ומעדנים סיניים כמו סנפיר כריש מיובש  או קיני ציפורים. לאורך הרחוב הראשי YAOWARAT חנויות זהב לרוב, בתי מרקחת מיוחדים, מגוון ענק של מסעדות, דוכני אוכל  ועוד. רחוב מרכזי ומרתק נוסף (אם כי בחלק משעות היום צפוף עד מאד) הוא SAMPAN LANE בו יש פשוט הכל … כלים לבית, בגדים, תכשיטים , צעצועים ועוד המון המון .  הריחות, המחירים המגוחכים והצבעוניות מעין WOW תמידי!

נחמד גם להגיע לשוק הלילה של צ'ינה טאון המתקיים מדי שבוע במוצ"ש. חגיגת קניות  , אוכל ואוירה מקסימה.

ברכבת התחתית MRT – לתחנת Hua Lamphong וממנה בהליכה של כמה מאות מטרים מזרחה או במונית  \ טוקטוק.

ואפשר גם דרך הנהר בסירה ציבורית (כמו אוטובוס ציבורי), לרדת בתחנה H5

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

4. שוק הלילה – ASIATIQUE 

על פני שטח עצום למעלה מ 1500 חנויות , מסעדות ופאבים לרוב , רובו מקורה ונעים לשוטטות.

מרגיש קצת מערבי. שעות פעילות – אחה"צ ועד חצות .

הגעה נוחה תוך המנעות מפקקים היא שילוב של הרכבת העילית וסירה: ברכבת העילית עד לתחנת  SAMPHAN TAKSIN   ממנה יורדים במדרגות לרחוב תחתון שם תחנת הסירות המרכזית . בצד השמאלי של המזח תחנת הסירות של אסיאטיק משם יוצאות סירות מדי מספר דקות אל השוק. או במונית.

5. שוק הלילה שברחוב פטפונג

אזור מועדוני הלילה ומועדוני הזימה המפורסמים , לצד כל אלה מוקמים כל ערב דוכנים שונים ומגוונים המוכרים סוגים רבים של בגדים או חיקויים של מותגים מובילים, שעונים מזוייפים, תכשיטים זולים  ועוד .

6. שוק פראטונאם (Pratunam)  –

ממוקם צפונית לכיכר סיאם ובו שפע של דוכנים למזון, ירקות, שעונים, בדים, בגדים ונעליים, המוצרים הם חיקויים מדויקים והשוק ידוע כמקום הזול ביותר בבנגקוק לקניית בגדים. פתוח  כל יום מ10:00 לערך עד 1800 .

מגיעים עם הskytrain עד לתחנה E1 (Chitlom), יורדים ביציאה 3 ונוסעים כק"מ בטוק טוק או הולכים ברגל.

השוק מתפרס על פני מספר רחובות לאורכם דוכנים רבים.

מרכזי קניות מומלצים:

PLATINUM FASHION MALL

באזור פרטונאם , 2 מבנים גדולים צמודים זה לזה שכל תכולתם מוצרי אופנה – בגדים , תכשיטים , תיקים , נעלים ועוד ועוד. משמשים את הקניינים המקומיים ואת צרכני האופנה המקומית , חלק מהחנויות מוכרות בכמויות סיטונאיות בלבד .

פנטיפ פלאזה  (Pantip Plaza)

נמצא באזור פרטונאם , מרחק מס מטרים מה PLATINUM FASHION MALL , קניון ענק ובו מבחר עצום של ציוד מולטימדיה, דיסקים למחשב ולמוסיקה, DVD, וחומרה במחירים מצחיקים. כמות הזיופים מרשימה אפילו שמדובר בבית כלבו. גן עדן לחובבי הגאג'טים.

(MBK)

הקניון המועדף על המטיילים הישראלים, גדול מאד, כל אחת משש הקומות שבו מתמחה בנושא אחר – הלבשה, הנעלה, תקשורת סלולרית, מחשבים, כל נגינה ועוד. הקומה השישית מחולקת לשניים: חלק אחד מיועד למשחקי וידאו והאחר הוא בית קולנוע תאילנדי. המחירים בקניון שווים לכל נפש, ואפשר אפילו להתמקח. 
ב – skytrain עד לתחנה W1 (National Stadium Station).

כיכר סיאם

ברכבת ה SKYTRAIN – בתחנת סיאם. כאן ישנם מספר מרכזי קניות הנמצאים זה לצד זה .  

סיאם סנטר (Siam Center)

ממוקם בכיכר סיאם, מרכז קניות גדול מאד, המחירים כאן גבוהים ובו שפע של חנויות יוקרתיות. בכיכר עצמה ריכוז גדול של דוכני מזון מהיר, מסעדות, בוטיקים ובתי קולנוע. הכיכר בדרך כלל עמוסה בצעירים תאילנדיים הלבושים על פי צו האופנה.

סיאם פרגון

Siam paragon  נמצא בכיכר סיאם – מרכז קניות ענק  למותגים בעיקר, אחד הגדולים והחדישים באסיה  קומת הכניסה היא קומת אוכל נהדרת . קומת מרתף  – אקווריום מרשים OCEAN WORLD

 דיסקברי סנטר (Discovery Center)

שכנו של סיאם סנטר, גם פה תמצאו חנויות עם בגדי מעצבים, אבל גם מספר חנויות "עממיות".

Central world plaza

קומפלקס ענק וחדש הכולל מרכז קניות מודרני  ורב מותגים .  מסעדות ,בתי קולנוע ועוד.

Central chidlom

קניון לא גדול אולם מאד נעים וקל להתמצא בו. מותגים וגם סחורה אחרת . קומת אוכל נפלאה וחוויתית  בקומה 7  FOOD LOFT – דוכני אוכל מכל העולם . 
ב – skytrain  תחנת chidlom

טרמינל 21 – Terminal 21 

מרכז קניות חדש ומעוצב מאד, כל קומה מעוצבת בסגנון של אחת מערי הבירה בעולם (לונדון, פריז, רומא ועוד..). חוויה נחמדה מעבר לחווית הקניות. מאכלס מסעדות מעניינות אף הן בסגנונות אוכל מכל מני מדינות . 
נמצא ב – skytrain  תחנת asok

קניון האמפוריום (Empum)  

קניון יוקרתי מאד. בחנויות נמכרים דגמיהם של מעצבי-העל, כשהמחירים אמנם בהתאם.

ב -skytrain עד לתחנה E5 (Phrom Phong). יורדים ביציאה 2.

רחוב סוקומוויט (Sukhumvit)

אזור קניות פתוח. יש בו חנויות רבות ומרכזי קניות המציעים מגוון רחב של פריטים תאילנדיים ומיובאים. מומלץ לבקר אצל החייטים ההודיים המקצועניים ולתת להם לתפור חליפה יוקרתית ברבע מהמחיר בארץ!

רשת הסופרמרקטים BIG C

מונה כמה עשרות סניפים ברחבי העיר והיא מקום מצויין לרכוש בו מזון, תבלינים, מוצרים לבית ואף מוצרים קוסמטיים במחירים נוחים.

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות