רשימת פעילויות ליום גשם בבנגקוק – לגזור ולשמור

מה עושים בבנגקוק ביום גשום – 10 רעיונות! 

עוד רגע ואנחנו בתוך העונה הגשומה , לא ניתן לזה להפריע לנו או לשבש לנו את התוכנית לטייל בתאילנד בכלל ובבנגקוק בפרט. זו גם הזדמנות להכיר חלק ממקומות הבילוי של המקומיים ולא רק אלה הבולטים לתייר המזדמן.

למרבה המזל בנגקוק מלאה באפשרויות ליום סוער. למשל לגשת לראות אימונים של אגרוף תאילנדי או להורים שבינינו כדאי לדעת שחלק מן הקניונים מציעים הרבה מאוד פעילויות משפחתיות כגון החלקה על הקרח, באולינג, ובקניון SIAM PARAGON נמצא האקווריום הגדול ביותר.

בנוסף לכל אלה כמובן גם שלל פינוקים ממקומות אוכל מגוונים ועד מסאג'ים מפנקים.

לרובם ניתן להגיע ברכבות העילית והתחתית כך שגם לא חייבים לעמוד בפקקי התנועה שמביא עימו הגשם .

להלן רשימת רעיונות חלקית בלבד :

1. פינוק בספא
להתפנק במסאג' בזמן השהייה בבנגקוק צריך להיות חקוק בחוק. יש מסאג'יה כמעט בכל רחוב ואף פעם לא תהיו במרחק של יותר מקפיצה לשערי גן עדן, כך שבעצם אין סיבה אפילו לקחת את המטרייה ולצאת לרחובות הרטובים.

2. כל הדברים הכייפים ב- CENTRAL WORLD
בנגקוק היא ללא ספק יעד עולמי לקניות עם תערובת של אופנה בינלאומית ואופנה מקומית. ישנה רשימה מאוד ארוכה של קניונים (בפוסט אחר שלי) אולם אחד הגדולים והמגוונים הוא CENTRAL WORLD, מחובר ל- CHIT LOM ו לקווים של SIAM BTS על ידי מעברים מקורים. בנוסף למבחר המגוון של אופנה ואוכל, נמצא גם בו בית קולנוע, אזור משחקייה לילדים ואפילו זירה של החלקה הקרח.
>> המדריך לקניות בבנגקוק , איפה קונים מה….

3. חוויה תת ימים מבלי להירטב ב- SEA LIFE OCEAN WORLD
במרתף של SIAM PARAGON תמצאו את האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה, עם יצורים רבים ששווים הצצה, מכרישים אימתניים, עולם שלם של דגים מרהיבים ועד מדוזות. את החוויה של SIAM PARAGON OCEAN WORLD אפשר לשלב עם ביקור במוזיאון השעווה "מדאם טוסו" או עם קפיצה ל- SIAM DISCOVERY MALL על החנויות המעוצבות שבו.

4. תשכחו מהדיאטה ולכו להתפנק עם עוגות וקינוחים שווים!
כשאפור וקודר בחוץ לפעמים כל מה שצריך להתנחם בו הוא איזה דבר מתיקה שווה. למרות שקינוחים מפוארים , גלידות שמנת , קצפות , קרפים וכדומה לא שייכים באופן טבעי למטבח התאילנדי , הרי שהם אומצו בשמחה וששון ברחבי תאילנד וכיום ניתן למצא שפע של בתי קפה גלדריות וקינוחים מהרמה הגבוהה ביותר.
הכי קל למצא אותם בקומות האוכל כמו
ב SIAM PARAGON , ב – CENTRAL CHIDLOM , ב – CENTRAL WORLD וכמובן בבתי קפה מחוץ למרכזי הקניות הגדולים.

5. לטייל סביב העולם במקום אחד – TERMINAL 21 SHOPPING MALL
בתוך שלל מרכזי הקניות ישנו אחד קצת אחר , טרמינל 21 ובו הקניות הם רק חלק מהחוויה. עיר אחת בקומה אחת, התכנון והעיצוב המיוחד מאפשר למבקרים סיבוב סביב העולם במרחק של גרם מדרגות נעות. השדרות של פריז, המנורות של טוקיו והגשר של סן פרנסיסקו, כולם מוצגים בנוסף לערים לונדון, איסטנבול ורומא. לכל עיר מוקדשת קומה. בכל קומה חנויות ומסעדות המאפיינות את העיר . מקסים !!

6. אומנות בגן עדן במוזיאון תעתוע תלת מימד.
אומנות בגן עדן, ART IN PARADISE המקום האינטרקטיבי והמצליח שהתחיל בפאטיה נמצא היום גם ב – ESPLANADE SHOPPING MALL על RATCHADA ROAD. בפי המקומיים נקרא גם מוזיאון התעתוע או מוזיאון התלת ממד. המוזיאון הנו מקום נהדר לעביר כמה שעות מלאות בצחוק עם חברים ומשפחה.
הגעה במונית או ברכבת התחתית לרדת בתחנת THAILAND CALTURAL CENTER

7. טעימות של תרבות ב- BACC GALLERY
דרך מרתקת ומעוררת מחשבה לבלות את שעות אחר הצהריים היא במרכז לאומנות ותרבות בבנגקוק THAILAND CALTURAL CENTER זהו בניין גלילי מרהיב עם גרם מדרגות לולייני סביב הקיר החיצוני, ומהווה גולת הכותרת של סצנת האומנות בתאילנד כולה. תערוכות מתחלפות מפיסול , ציור ועד צילום וכל היבט יצירתי אחר. זהו מקום מפגש פופולרי לסטודנטים (אולי משום שהוא בחינם…), אומנים מקומיים ותיירים ויש בו גם מספר בתי קפה וחנויות באווירה בוהמית.

8. להטיס מטוס בסימולטור
טיסת סימולציה היא מתנה מיוחדת עבור כל אחד, החל מילדים צעירים שחולמים להיות טייסים ועד לאלה שיש להם תשוקה למטוסים, נוסף לכך על פי מחקרים זה יכול לעזור לאלו הוסבלים מפחד טיסות. המתקן מאד מקצועי וברמה גבוהה , החוויה מרגישה מאוד מציאותית ותא הטייס הזה אף שימש עבור סרטים ותוכניות טלוויזיה. למרות שזו פעילות אשר ניתן למצא במדינות נוספות , נראה כי כאן היא במחיר מאד תחרותי , כ 140$ לחצי שעה. נמצא בתוך מרכז הקניות GATEWAY EKAMAI על תחנת EKKAMAI של הרכבת העילית BTS

9. כל אחד יכול להיות נהג מירוצים ב- EASY KART
חוויה מרובת אנדרנלין סביב מכוניות מתנגשות היא עוד דרך ליהנות בכל מזג אוויר. EASY KART הוא מסלול מקורה שנמצא ב RCA PLAZA. מתאים כמובן לכל הגילאים מהצעירים ועד המבוגרים במשפחה. מגוון מכוניות המותאמות לכל השלבים ממתחילים ועד "נהגי מירוצים.." כך שהחוויה נהדרת לכל משתתף.

10. סערה במטבח..
ואיך אפשר שלא לסיים בסדנאות הבישול המופלאות !
אם אתם לא יכולים לסבול את הגשם, היכנסו למטבח! שיעור בישול היא פעילות פופולרית ברחבי תאילנד, מדינה בה האוכל הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הטיול. ברחבי תאילנד בכלל ובבנגקוק בפרט , מגוון גדול של בתי ספר לבישול . בישול מסורתי , דרך צמחוני , מאכלי ים , סדנת חיתוך פירות אומנותי ועוד… וישנם כאלה שיתחילו את השעור כבר בשוק המקומי ברכישה משותפת של המוצרים ללמדכם על מרכיבי המטבח . הכל מאד מאורגן כולל הסעות מ/אל המלון שלכם .
בחיפוש קל ברשת ניתן להגיע לכל בתי הספר והסדנאות הללו.
  >> על ברים בגגות בנגקוק – ROOF TOP BAR’S

***** עד כאן רשימה חלקית , כמו שאתם מבינים אין צורך להיבהל או להכנס לדכאון מהגשם . לקחת בקלות ולהנות ממגוון האופציות שיש לעיר המופלאה הזו להציע .

תבלו!

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות