4 רעיונות מגניבים לבילוי בבנגקוק

למי שכבר ביקר וחווה את המקומות המוכרים, או למי שהתאהב בעיר הזו כמוני, למי שסקרן וכבר מבין שהעיר המטורפת הזו פנים רבות לה. כמו בצל, ככל שנקלף עוד קליפה ועוד קליפה נגלה עוד פינה ועוד צד בעיר שהיא כל כך מגוונת . שילוב של ישן עם חדש, מסורת וקידמה, היפסטריות ורטרו, כל מטבחי העולם מיוצגים כאן בכבוד  כשבראש המטבח התאילנדי המופלא.  יש בה פשוט מהכל .

ריכזתי כאן מספר "פינות" שיכולות לצבוע לכם את הביקור בעיר בעוד כמה  מקומות מדליקים .

  • בית ג'ים תומפסון JIM THOMPSONS HOUSE

https://travelhappy.info/thailand/the-mystery-of-jim-thompsons-house/

ביתו של ג'ים תומפסון הוא מוזיאון בבנגקוק. זהו קומפלקס של שבעה מבנים תאילנדים שונים שליקט איש העסקים האמריקאי ג'ים ת'ומפסון מכל רחבי תאילנד בשנות ה-50 וה-60 ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד.  בשעה  שתומפסון פיתח את חברת המשי שלו וקידם מאד את תעשיית המשי בתאילנד, הוא גם נעשה אספן של אמנות דרום-מזרח אסיה שבאותה תקופה לא הייתה ידועה במיוחד בעולם. הוא בנה אוסף גדול של אמנות בודהיסטית וחילונית, לא רק מתאילנד, אלא גם ממיאנמר, קמבודיה ולאוס, ארצות אליהן הוא נסע לעיתים תכופות למסעות קניות. בשנת 1958 החל בבניית בית חדש שיציג לראווה את אוסף האמנות שלו, הוא הרכיב את הבית משישה בתים תאילנדיים עתיקים שהובאו לבנגקוק מכל רחבי תאילנד.

לצד המוזיאון, חנות בה נמכרים מוצרי המשי של המותג ג'ים תומפסון ומסעדה נחמדה להתרענן בה אחרי הביקור.

מיקום – לא רחוק מה MBK, ממש מעבר לכביש .

  • הבית הצהוב YELO HOUSE

נמצא בסמוך לבית ג'ים תומפסון, גלריה מסעדה בעיצוב עכשווי, בגלריה תערוכות ומיצגים מתחלפים ובמסעדה מוגש אוכל תאילנדי במחירים סבירים ביותר.

  • ציורי רחוב

גם בבנגקוק כמו בערים רבות בעולם קיימת הסצינה של ציורו הרחוב. למי שמעוניין לטעום מהשכונות הצדדיות בעיר, ממש ליד תחנת הרכבת RATCHATHEWI, רחוב שכולו ציורי רחוב של אומנים מוכשרים .

  • טיול אופנים בריאה הירוקה של בגקוק BANG KRACHAO

לכל מי שמבקש הפוגה מהעיר הצפופה, כל מה שצריך הוא לעבור לצידו השני של נהר הצ'או פראייה. שטח חקלאי ברובו , 16 קמ"ר של יערות מנגרובים, חצרות בתים קטנות ושבילים העוברים מעלה תעלות . תוכלו למצוא שוק צף, מקדשים בודהיסטים עתיקים בני 250 שנה ועוד. כייף גדול לשכור אופניים ופשוט לדווש בתוך כל הטוב הזה ולא תאמינו שאתם נמצאים בחלק של העיר שהיא אחת הסואנות בעולם .

איך מגיעים  – בסירת לונג טייל אפשר ממזח Wat Klongtoey Pier ל – Kamnan Khao Pier בשייט של כ 5 דקות . עם ההגעה ניתן לשכור אופנים במקום בעלות של 80 בהט ליום .

עוד דרך להגיע – ברכבת העילית BTS לתחנת BANG NA ומשם במונית ל WAT BANG NA NORKPIER משם בשייט קצר.

עד כאן הפעם המשך בחלק 2  🙂

 

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

רעיונות מגניבים לבילוי בבנגקוק - ציפי בן צבי

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות