מתי כדאי לבקר בהודו?

חוזרים לטייל בהודו !!

הודו מדינה גדולה ומגוונת, עשירה בנופים, תרבויות וצבעים, מסעירה ומטריפה את כל החושים והיא מתאימה לכל סוגי המטיילים. כדי לטייל בהודו לא חייבים טיול של אחרי צבא או תרמיל על הגב או לישון בשק שינה או אכסניה . ניתן לטייל בה בכל גיל , לכל פרק זמן ואף ללון בבתי מלון מפנקים כל מי שמטייל בה ימצא את הודו שמתאימה לו ואליה הוא מתחבר .

שאלה קבועה החוזרת היא מתי כדאי לנסוע, זה כמובן משתנה חשוב מאד בשיקולי הנסיעה להודו, בתקופות מסוימות באזורים מסויימים  הטמפרטורות הגבוהות עשויות להיות בלתי נסבלות. ולעומתן באותו הזמן בחלקים אחרים של הודו תיתקלו בטמפרטורות נמוכות ואף שלגים.

לכן התשובה לשאלה מתי כדאי לנסוע להודו מתחלקת לפי אזורי הטיול, אשתדל לעשות סדר:

דרום הודו – אוקטובר עד מרץ – בדרומה של הודו תוכלו למצוא את החופים של גואה וקארלה, יעד מעולה לטיולי משפחה. הזמן האידאלי לבקר כאן הוא בחודשים ספטמבר ועד מרץ. תוכלו ליהנות ממזג אוויר חם ונעים מושלם לחופים, אך לא חם מידי. בחודשי הקיץ, בעונת המונסון יש פחות תיירים והמחירים יורדים.

בחושים הללו נוח לטייל ב קראלה, טאמיל נאדו  וקרנטקה בדרום הודו .

ואם תרצו להתקרר קצת תוכלו לעלות ל – HILL STATION , כמו קודאי קאנאל בטאמיל נאדו או מונאר במדינת קארלה; בהן אפשר לבקר גם בין אוקטובר ליוני.

צפון הודו – מרץ עד אוקטובר  – מדינת הימאצ'ל פראדש, מסתיים החורף הקר והמושלג, מזג האויר הופך להיות נעים ביותר לטיולים ואף לטרייקים באזור. שלג קל עדין יעטר את ההימליה אולם בכפרים כמו דראמסלה, מנאלי יהיה נעים ונוח לשהייה וטיולים .

הודו הקלאסית (צפון  מערב)  – נובמבר עד מרץ

נוח ונעים יהיה במדינת רג'יסטאן ערים כמו אודייפור, ג'יפור, פושקאר .

המדבר במיטבו , שווקים ססגוניים , טיולי גמלים , ארמונות מפוארים  שפע של מראות טעמים וחוויות .

באוטר פרדש תוכלו למצוא את הטאג‘ מאהל והעיר וראנסי.

אזור ההימלאיה מרץ – אוקטובר, מקורות הגנגנס, נופים מדהימים ושפע של אתרים קדושים ומדינת הימצ‘אל פרדש  (מרץ – יולי) הידועה בזכות הנופים המדהימים ומסלולי הטיולים המרהיבים.

למי מתאים טיול בהודו?

משפחות – משפחה מטיילת לבד לפעמים כמה משפחות יחד, נתאים את הסיורים, כמות הנסיעות והפעילויות לכל המשתתפים, לגילאי הילדים, לתחומי העניין המשותפים לכולם ולרמת הקושי .

מועדון החמישים פלוס (50+) והגימלאים  – מצד אחד לא בא לנו לטייל בקבוצה, מצד שני את טיול התרמילים אחרי הצבא כבר עשינו, רוצים בנוחות ובטחון ולהגיע לכל ה"פינות" והמקומות הקטנים הקסומים, אלה שמחוץ למסלולי הטיולים השחוקים, להתקרב למקומיים, להכיר מקרוב.

לשומרי מסורת ודתיים  – בחלק גדול ממדינות המזרח הרחוק פרוסים בתי חב"ד, את הטיולים ניתן לתכנן באופן שיתחשב בשבתות, בצורך באוכל כשר.  בתכנון וארגון נכון מראש תוכלו לטייל ללא הגבלה בכל אזור בו תחפצו .

כל זה מתאפשר בטיול עצמאי מאורגן פרטי, ברכב ומדריך שלכם ובמקומות לינה נוחים.

טיול להודו הוא מפגש עם עולם תרבותי אחר, הכנה לפני תעשה את ההבדל בין סתם טיול לטיול בלתי נשכח. אשמח לצייד אתכם במידע מפורט ונבנה יחד מסלול אישי עבורכם הכולל טיפים והסברים – מה לראות, איפה לאכול ,איפה מתקיים טקס דתי מרתק או פסטיבל ססגוני ועוד. 

לקבלת פרטים על תכנון טיול עצמאי בהתאמה אישית 

צרו קשר עכשיו:

צרו קשר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יעדים נוספים

תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

צרו קשר

צרו קשר ונתחיל בארגון הטיול הפרטי והמשפחתי שלכם למגוון היעדים באסיה:
תאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה, סין, הודו, יפן, מיאנמר (בורמה)

מחכה לטלפון:
0526179205 – או – אימייל: [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.

נגישות