תכנון טיול במזרח הרחוק - ציפי בן צבי, לוגו

מטיילים מספרים

ציפי יקרה, 🌷
בחרנו לצאת לטיול בהתאמה אישית לויטנאם לכבוד חגיגות ה-50 שלנו. ללא היסוס, פנינו אלייך שוב לאחר שנסענו דרכך בעבר (בשנת 2017) לטיול משפחתי קסום ומוצלח מאוד לתאילנד.
ועכשיו, אחרי שנחתנו וחזרנו לשגרה זה הזמן לומר תודה
תודה על טיול מרתק,מגוון, מפנק ומלא בחוויות.
הכל התנהל בצורה מיטבית וזכינו בטיול מהנה, נינוח,בראש שקט וללא דאגות כי ידענו (מנסיון) שיש מי שיתן לנו מענה בכל דבר.
מסלול הטיול היה מגוון ומעניין בהתאם לצרכים שלנו, המלונות היו מפנקים ובמיקום מעולה. הנופים בויטנאם מרהיבים ומיוחדים. כל המדריכים (בצפון, במרכז ובדרום) היו אדיבים, חביבים ומקצועיים ודאגו לנו לכל פרט ופרט.
תודה לך ציפי, על התכנון המדויק, על היחס, על ההקשבה ועל חווית הטיול המושלמת.
כמובן שאנחנו ממליצים עלייך בחום רב.
ונתראה ביעד הבא באסיה…
מכל הלב,
שי ועידית חומסקי
יולי, 2023

יולי 2023

ויטנאם

ציפי יקרה, עכשיו אחרי שנחתתי תרתי משמע, הגיע זמן תודה, ותודה גדולה.
אנחנו חברות כבר הרבה שנים. הכרנו בטיול הגדל ומאז לא נפרדנו. ידעתי כמובן מה את עושה אבל רק עכשיו, אחרי שחוויתי את הטיול שאירגנת לנו, אני מבינה.
כשסיפרתי לך שאנחנו רוצים לטוס לתאילנד להיפגש עם עומרי, הבן שלנו שמטייל כבר חצי שנה אמרת לי- אל תדאגי, הכל עלי. ואכן לא דאגתי. פעם ראשונה שאני לא פותחת ספר, מחשב, לא מחפשת בבוקינג, באתרי טיסות, לא דואגת , לא בלחץ. הדפסתי את הדפים ששלחת אלי בהם הכל היה מפורט- מתי טסים, מתי נוחתים, מי בא לאסוף, היכן ישנים וכמו שהבטחת הכל תקתק בצורה הכי טובה שיש. בכל מקום אליו הגענו חיכו לנו נציג ונהג שדאגו שנגיע ליעד הבא.
בטיול עצמו- בצפון תאילנד ליוו אותנו מדריכה ונהג מקומיים מקסימים ונעימים. נוי המדריכה דיברה אנגלית רהוטה והסבירה לנו על החיים בתאילנד, הראתה לנו מקומות תיירותיים ומקומיים, הציגה לנו מטעמים מקומיים כדי שנחווה את כל בליל הטעמים המיוחד. בילינו איתם שבוע שלא נשכח.
הבנתי שאת תופרת הכל עד הפרט האחרון, שאם משהו משתבש יש מישהי שתשמע ותטפל מיד. בחרת לנו בתי מלון שהתאימו בול לצרכינו ובכלל מצאתי את עצמי מודה לך כל יום על הפרטים הגדולים ועל הפרטים הקטנים. על כך שיכולנו להתרכז לגמרי בחווית הטיול המשותף עם עומרי. נכון שיכולנו לעשות הכל לבד אבל בזמן שהיה לנו- 10 ימים, לא היינו מספיקים לראות, לחוות את כל מה שחווינו ולשמוע על תאילנד ממישהי שנולדה וגדלה שם.
אז תודה כבר אמרתי?

משפחת ה.

פברואר 23

תאילנד

רוצה לשתף ואמליץ על האחת והיחידה צפי בן צבי שאירגנה לנו טיול מושלםםםם.
יצאנו לחודש …ארחיב על המסלול בקבוצת בתאילנד שלי…קבוצת חברים יקרים שלי בני 60 (חלקם + 😉) ציפי האלופה אירגנה לנו מדריכים מעולים מלונות מעולים ועד כה הכל אליפותתת.
מעט על העם התיאלנדי- אנשים חביבים אדיבים ומסבירי פנים מאוד…נכון…הם לא משתדלים אפילו ללמוד את השפה האנגלית אבל בנינו….למה להם? איתנו הם מסתדרים יפה עם מילה פה מילה שם בעברית ( זה קונה) עם האחרים….הפנטומימה עושה את שלה.
נופים משגעים ואוכל טוב (שלוש פעמים ביום)
היינו כמעט חודש בתאילנד רחוק מהילדים והנכדים ולא רצינו לחזור.
מ ו מ ל ץ!
(פורסם בעמוד הפייסבוק שלי)

ירדנה הרוש נובמבר 2022

ירדנה

נובמבר 2022

שלום לך ציפי!!!!

רצינו להודות לך על אירגון הטיול לויטנאם,כולנו נהננו מאוד,על המסלול המרתק

על המלונות המפוארות,על הפעילויות כמו סדנאות ..הרגשנו שחשבת על כל פרט ופרט

כדי שיהי מוצלח.והצלחת!!!חוויה וייטנאם בלתי נשכחת ואושר,כי טיול עושה טוב לנשמה

איתנו כפול 4,כל הכבוד.

תודה לך ציפי.ראובן,ויוי,ניר ומיקה.

ציפי.ראובן,ויוי,ניר ומיקה

וייטנאם

ככה  בונים חומה – כל הכבוד

ציפי יקרה

בשם משפחות זמיר ,לוין ,קלטמן ודוידזון .

ברצוננו להביע את תודתנו העמוקה  על ארגון הטיול לוייטנאם ב 1/2019  .

בתחילה חששנו ,אך כשהכרנו אותך גילינו את המקצועיות שבך.

ליווית את התהליך בזמינות מיידית,בנועם,במילה טובה ועם הרבה נכונות לתת את כל המידע

והשירות, בין אם בדברים קטנים ובין אם בדברים הגדולים .

בזכות זה טיולנו זכה להצלחה ולסיפוק רב לכולנו.

אכן זכינו לטיול מרתק ומושלם.

אנו בטוחים שנמשיך לנסוע דרכך.

תודה מכל הלב.

טיול פרטי קבוצת זמיר

וייטנאם

ממליצה בחום, על טיול בהתאמה אישית, פעמיים נסענו לתאילנד לשלושה שבועות סבא,סבתא ו2 נכדים בני 12 (בכל פעם).
חוויה שקשה לתאר במילים.ציפי בנתה מסלול מרתק,מקומות קסומים, מפגש עם אנשים נחמדים ותרבות מענינת. תנאים של 5 כוכבים. עם מדריכים מקומיים מצויינים שהפכו לחברים ואנו שומרים עמם על קשר(לציין שאלה היו אותם מדריכים בשני הטיולים בהפרש של שנתיים) הכל תוכנן, והוזמן עי ציפי מהארץ, ופעל ללא רבב.
יצאנו בראש שקט, בידיעה שיש מי שעומד 24/7 לתת מענה .
אין ספק שנמשיך להשתמש בשרותיה של ציפי האחת והיחידה גם בעתיד
חנה קולודני

משפ קולודני . סבתא סבא והנכדים. פעם שנייה...

ציפי יקרה,

אכן חזרנו מיפן מלאי חוויות וזכרונות מקסימים ישר לעומס ושיגרת היום יום 🙂

רוצים להודות לך מעומק הלב על תפירת טיול חלומות שבא להגשים בדיוק מלא ובמינון מושלם את החוויה היפנית שרצינו ומתאימה לנו.

השילוב בין ימי ההדרכה המצויינים לבין ימי הטיול הפרטיים והנסיעה ברכבות היוו חוויה מושלמת.

הכל פעל בצורה מיטבית ומדוייקת לפי התוכנית שניתנה (ואפילו הצלחנו שלא לפספס שום רכבת או המלצה שלך 🙂 )

כמה עידכונים והמלצות שלנו:

• ביקור בשוק נישיקי בקיוטו מומלץ שיהיה עם המדריך (כפי שאכן אבי עשה איתנו) לצורך תיווך החוויה ומתן הסברים של מה שקורה שם…
  • בהירושימה מומלץ לעדכן את ההסבר על בניין Orizaru  Tower, שכן הוא מול היציאה מפארק השלום ולא מול תחנת הרכבת (שמשתמע כי זו תחנת הרכבת איתה הגענו להירושימה… דהיינו ליד המלון)
  • קנאזוואה – רצוי להסביר את היציאה המדוייקת מתחנת הרכבת דרך המעבר התת קרקעי שמוציא אותנו ממש בלוק אחד מהמלון, מרחק של 5 דקות הליכה
  • כרטיס IC (לתחחבורה ציבורית וכו'…) שקונים בקיוטו לא ניתן לפדיון בטוקיו

שוב תודה ענקיתתת, מאחלים לך שתמשיכי לעסוק במה שאת אוהבת, להיות חלק מהגשמת החלומות של רבים ולשמח אנשים עוד שנים רבות!!

שבוע טוב וכמובן חג שמח,

אנחנו כבר מחכים לטיול הבא….

מאשה וחיים

יפן

ציפי שלום!

אנחנו כבר שבוע בארץ אחרי שבועיים נפלאים בתאילנד. הטיול הטיול שתוכנן לפי בקשתינו, בוצע על-ידך בצורה הטובה ביותר, תוך הקפדה על כל הפרטים. המלונות ומקומות הלינה היו ממש מפנקים, ובעיקר והכי חשוב – התקשורת איתך הייתה נוחה ונעימה. אז שוב תודות, רחלה וגדי דסקל.